Friday 24 August 2012

Kedatangan 'AHLI BARU'

Assalamualaikum semua... emm hari ni aku nak share sikit cerita 'happy' pd korang smua.. ceritanye hanya yg bakal menjadi ibu je faham ape yg aku rasa... nak dijadikan cerita lah kan,, aku dh sebulan x dtg bulan... cek punya cek (guna pregnant test) ade dua line merah... bermakna aku pregnant...!! Ya Allah... hanya Tuhan je yg tahu ape aku rasa.. aku trus bgthu suami aku.. dia punya seronok nak jd ayah.. betapa gembire nye hati kami raya2 ni...start dr 2 suami aku cukup jaga aku.. x bg buat kerja berat2 sgt.. anak pertama lah katekan.. seronok sgt.. aku harapAllah perlihara kandungan aku ni yg dh berusia 1bulan 2 minggu (dokter sahkan) emmm dijangka due nye 18hb 4 2013...

 Aku harap korang pun doakan yg terbak untuk aku,suami dn juga kandung aku ni.... semoga ia nye menjadi anak yg soleh & soleha... semoga dia sihat.. amin... (^__^)



No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...