Sunday 23 December 2012

Kecekalan & Ketabahan

Assalamualaikum semua.. sht x korg.. harap sht lah ye.. aku pun sht Alhamdulillah... emm hari ni aku nak share cerite mengenai pengalaman aku dlm kehidupan yg aku tempuh... Alhamdulillah aku bahagia dgn kehidupan aku disamping suami tercinta... keluarga tersayang.. walaupun aku hidup dlm keadaan yg sederhana namun Tuhan x pernah tinggalkan aku sedetik pun... kesusahan yg aku tanggung msti Dia akan bantu... alhamdulillah..
Banyak perkara yg aku pendam selamani... tp aku jdkan ia kekuatan untuk aku tempun dn lalui.. mcm2 ragam manusia yg aku pernah jumpa.. ade yg batu api.. ade yg talam dua muka.. ade yg cakap belakang.. ade yg 'pandai berlakon' tp 2 smua ujian untuk aku sendiri menilai baik buruk seseorg itu dn itu jua membuat aku thu siapa sebenarnye yg aku boleh percaya...... (^__^)
Aku rasa bertuah dn bersyukur ditemukan dgn suami yg baik hati.... yg mementingkan aku drpd yg lain... suami aku cukup perfect buat diri aku.. keluarga aku juga begitu cukup sempurna dimata aku walaupun kami sederhana... aku lebih pentingkan 'happy' bersama keluarga dn suami berbanding happy bersama yg lain.. sebab keluarga dn suami lah sumber kekuatan aku.. aku berdoa dn berharap semoga suatu hari nnti aku dpt memberi kesenangan dn kebahagiaan yg lebih3x kepada kesemua ahli keluarga aku... amin3x......

No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...