Tuesday 19 June 2012

Lamenye x update kan.....

Assalamualaikum korg smua... rindu kan.. hahaha... aduhh lmenye aku x meng 'update' post blog ni... aku lupa pass lah.. kha3x... tp aku ade cte ni nak cte ni..  sekian lme aku membujang akhirnya Tuhan telah menyatukan aku dgn kekasih aku yg bernama Muhammad..... Kami telah disatukan pada tarikh 2 jun 2012 sabtu malam ahad... hari tu paling aku gembira sgt.. setelah bertahun kami bercinta.. berbulan bertunang dn akhirnya kami disatukan dgn izin Allah dn restu kedua ibubapa kami.. mmg seronok bila dh bergelar isteri ni.. dn berat juga tanggungjawab sebagai isteri ni.. nak kne jaga nama suami... maruah suami.. jaga mkn minum suami lg... pakaian dia lgi... cabaran woooooo... hihihiiii... seronok beb... dulu tdo sorang2.. skrg berdua.. bile ekk nak ber3??? hahahhaa.. doa2 kan lah ye... pada korang yg masih bercinta tu.. kalo ade rezeki lebih.... dpt restu ibubapa.. dn dh bersedia tu.. sila2 kan lah bina masjid.... nanti korang akan rasa nikmat mnjadi isteri kepada suami.. suami kepada isteri..... (^____^)v


 Ni lah suami aku yg tercinta Muhammad.... sayang dia sangat2... (jgn jeles) semoga Allah kekal kan hubungan kami suami isteri selamanya.. semoga Allah memberi kami rezeki Cahaya mata yang ramai... Amin.....




Saat seorang anak membacakan warkah untuk si ibu... saat itulah airmata kesedihan mengalir...

No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...