Monday 23 July 2012

Selamat Berpuasa Semua..


Assalamualaikum semua... sebelum tu aku mohon maaf sbb lambat wish 'selamat berpuasa'    kepada korang.. dh lme dh x on blog ni.. tht y x de artikal yg trbaru kluar.. hehehhee... korang smbut buasa kat mana.?? aku smbut kat kg belah mak aku.. tp smlm aku brbuka kat rumah mertua aku.. ok lah.. ade jgak adik beradik lain yg balik.. emmm... Sebenarnya tujuan aku buat artikal ni.. aku nak 'habaq' kat korang betapa guummmbiiiraanya hati aku ni smbut bulan ramadhan tahun ni.. mne  x nye.. ni lah kali ptama aku smbut sbagai seorg isteri kepada suami aku... happy woooo.. baru lah rasa mcm ne nak prepair sahur n brbuka... kan~~~
selama ni mak aku je prepair smua... aku tlg2 je.. tp kali ni aku wt sndiri.. hahahhahaha isteri org lah katakan... rasa semangat sebagai seorg isteri 2 msh mmbara dlm jiwa tau... ngn nak kemas umah sndiri... nak deko2 rumah nnti... terasa lah smua... pd yg dh berkhawin 2 msti rasa ape aku rasa... pd yg belum 2 cepat2 lah k... amin... hehehhehe.....
plak 2 ditambah pulak dgn rasa semangat nak try buat kuih n kek raya sendiri... hahahhaha.. adoiii... boleh ke ek..?? boleh kot insyaALLAH..... hehehhehee... baju raya dh tempah dh.. nak yg sedondon je... (wah dh pk raya nmpak..) emmm... k lah itu je yg aku nak kongsikan pd korang... nnti kalo ade cte lagi aku story2 k.... wassalam..... (^___^)

No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...