Tuesday 26 June 2012

Di Hari Berbahagia

Assalamualaikum smua.. harini aku nak kongsi sikit cerita2 msa majlis pernikahan aku...sblum majlis pernikahan aku bermula mmg agak kelam kabut sikit lah.. sbb mak andam pun dtg lewat... aku nikah pas mgrib... mgrib dlm kol 7.05pm.. tp mak andam dtg jam 7.30... mne smpat die nak make up aku.. paling2 pun dtg lah 7.20pm ke... huhuu.. btw dh lepas dh pun kan nak cte lebih t jd isu plak.. ape2 pun aku Happy sgt dgn majlis ni.. jantung jgn cte lah mmg berdebar sgt time 2.... dupdapdupdap.... baru aku thu cm ni lah rasanye bila kita ngadap TOK KADI kan.. hhahhahaaaa.. smpaikan suami aku pun salah sarung cincin.. ngeeeeeee...... :-D

Ni sebelum sain borang nikah... huhuuuuu ni tok kadi ngh selak2 borang yg patut aku sain.. so aku hnye memerhati je.. ahhaha


cekikkkkk.. cekikkkk.. cekikk.... (bunyi camera) possing time.....


Bila aku tgk balik pic ni.. aku mcm x bape nak percaya ni wajah aku.. huhuuuu. lain yg amat.. kne penangan solek mak andam lah katekan.... Alhamdulillah....


suka sgt tgk gambar ni.. mcm manja je.. (perasan jap)


Hehehehhee... mcm nak naik pelamin ag je ase nye... time ni ngh tggu tetamu tepung tawar.... mmg hbs lah aku n suami kne baling ngan bnga rampai n siram ngn air mawar.....haahhahaa





Ini lah pengapit sejati aku... solo ag tau... cantik.. baik.. nak berkenalan ke?? cari sendiri die dimana.. hahahahhaa


Time ni dh sah jd suami isteri.... ngh dgr ape tok kadi nak ckp.. n lepas 2 suami aku sarung cincin plak.... di situ jgak berlalu ke 'kelakar' an... dimana suami aku salah sarung jari... hahahhaa... pape pun so sweet.. LOVE U MY HUSBAND....

1 comment:

siti Luv Muhammad said...
This comment has been removed by the author.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...