Friday 22 June 2012

Bahagia Dengan Kehidupan Sekarang

Assalamualaikum... Alhamdulillah & terima kasih pd Allah kerana masih penjangkan usia aku,,, masih panjangkan jodoh aku dgn suami aku.. rasa bersyukur sgt2... aku bertambah bahagia sekarang berada disisi suami tercinta... die lah tmpt aku mengadu.... menangis & ketawa.... die memahami aku... kami sedang bahagia (x mo kacau2 k) hehehhehheee... mmg x dinafikan kehidupan berumahtangga ni terlalu bnyak dugaan... bersabar kena kuat.... mental kena kuat... tanggungjawab kena ade... smua 2 aku sedang belajar.. al-maklum lah 1st time khawin... ngaaaaaaa :-D (gurau jap) so pd mereka yg sedang bercinta 2.. kalau korang ade rezeki lebih... dh cukup bajet... jodoh dh ade.. org tua restu... cepat2 lah nikah... semoga korang pun akan merasai ape yg aku rasa.... terima kasih sebab membaca kisah kegembiraan aku ni...... Wasalam........... 


 Inilah suami aku yg tercinta.. sungguh pun die bulat... tp pd aku die hebat... penyayang.. dan bertanggungjawab...... sayang die sangat2... semoga Allah bahagiakan hidup kami.... amin...

1 comment:

siti Luv Muhammad said...
This comment has been removed by the author.

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...